Известие

Collapse
No announcement yet.

Ново приключение с инж. Тоций Бегалий

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Ново приключение с инж. Тоций Бегалий

    Колеги, помощ !
    Вече нямам нерви да се разправям ... От няколко седмици колата на Милена има сериозен проблем с тока - акумулатора й пада за една нощ, но най-интересното е, че не всяка нощ ?!?
    Първо мислех че акумулатора си е заминал ... да, ама не.
    Оказа се, че си е съвсем добре - днес го тествах с товарна вилка и т.н., и всичко е ОК.
    После реших че е алармата, защото оня ден забелязах, че макар колата да е заключена само с ключ, тя си се пуска и си пищи когато си иска ... Но и това се оказа че не е причината. Днес откачихме едната клема на акумулатора, и замерих с ампермер тока между акумулатора и клемата, и познайте ?!?
    Постоянна консумация от 2 ампера !!!
    Цял следобяд вадя бушони и релета - никъде не помръдва консумацията, само като извадя релето/бушона на централното за малко скача на почти 10 А, и после пак се връща на 2.
    Проверих и буксите на акумулатора, както и буксите в коша на мотора, където се захващат плюсовите кабели - всичко е стегнато и изглежда добре ...
    Някакви идеи ???
    155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
    Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

  • #2
    2ампера са само от осветлението в купето. И аз бях потресен като видях 2А консумация.

    И тряска големи искри. Аз си мислех, че усилвателите ми правят мизерия с консумацията. То се оказаха плафоните.
    Last edited by The_Game; d.m.y г., 21:27.
    sigpicFiat Grande Punto 1.3 Multijet Alfa Romeo 155 1.8TS 8V -SOLD

    Comment


    • #3
      Хм ... странно е, защото консумацията я има и като не работи осветлението ... Макар че не ми е ясно кой идиот е вързал плафоните със предния капак - т.е. като е отворен капака, в купето е бял ден ...
      Но може ли да е точно това ?!? Защото като всичко е затворено и нищо не свети, пак явно се губи много ток...
      155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
      Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

      Comment


      • #4
        дали може алтернатора да ти прави мизерия? ако е пробил някой или група диоди и през тях да се консумира акумулатора? как ти е зареждането на празен ход и на малко на 1200 оборота на акумулатора? или някоя машинка на централното да държи постоянно напрежение?
        просто предположения...


        Даването на газ, води до пристрастяване!
        Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
        Volvo V50 2.0D by RuBig

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Alfa User Покажи съобщение
          Хм ... странно е, защото консумацията я има и като не работи осветлението ... Макар че не ми е ясно кой идиот е вързал плафоните със предния капак - т.е. като е отворен капака, в купето е бял ден ...
          Но може ли да е точно това ?!? Защото като всичко е затворено и нищо не свети, пак явно се губи много ток...
          Идиота дето ти е вързал така осветлението се нарича Алармаджия. Просто така алармата разбира, че нещо е отворено.
          Махна ли крушките в жабката и багажника?
          0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
          Автогаз сервиз-
          http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

          Comment


          • #6
            При около 1200-1500 оборота напрежението се качва на почти 14V ...
            Крушки в багажника няма, но в жабката си свети ... Колкото до алармаджиите - все ми се струва че на доста други коли, които съм виждал напоследък, отварянето на предния капак не задейства осветлението в купето. Което ще рече, че има и по-различен начин алармата да се информира за отворен капак/врата ...
            155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
            Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

            Comment


            • #7
              Да има начин, но на повечето колеги не им се рзправя...
              Колкото до консумацията - ако няма нищо видимо,което изредиха колегите(плафони, радио) и аз залагам на динамо като Furious 155. Може и от релето, може и от диодната плочка да е. Имал съм няколко случая, когато по зареждането не си личи да има дефект, а реално има проблем. Освен това с по-обикновен уред (мултицет) не можеш да хванеш пулсации в напрежението
              Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
              Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

              Comment


              • #8
                Би трябвало да е алтернатора-на един приятел с Делта му правеше подобни проблеми и се оказаха четките на алтернатора.
                Alfa 155 1.7,1.8 ex
                Alfa 166 2.4 3 ex
                155 1.8 MY 95 sport

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Alfa User Покажи съобщение
                  Колеги, помощ !
                  Вече нямам нерви да се разправям ... От няколко седмици колата на Милена има сериозен проблем с тока - акумулатора й пада за една нощ, но най-интересното е, че не всяка нощ ?!?
                  Първо мислех че акумулатора си е заминал ... да, ама не.
                  Оказа се, че си е съвсем добре - днес го тествах с товарна вилка и т.н., и всичко е ОК.
                  После реших че е алармата, защото оня ден забелязах, че макар колата да е заключена само с ключ, тя си се пуска и си пищи когато си иска ... Но и това се оказа че не е причината. Днес откачихме едната клема на акумулатора, и замерих с ампермер тока между акумулатора и клемата, и познайте ?!?
                  Постоянна консумация от 2 ампера !!!
                  Цял следобяд вадя бушони и релета - никъде не помръдва консумацията, само като извадя релето/бушона на централното за малко скача на почти 10 А, и после пак се връща на 2.
                  Проверих и буксите на акумулатора, както и буксите в коша на мотора, където се захващат плюсовите кабели - всичко е стегнато и изглежда добре ...
                  Някакви идеи ???
                  Ако имаш време откачи таблото с бушоните от планките които го държат и почни да изключваш клемите една по една докато отечката изчезне!!!После ще си провериш въпросната клема какво захранва....
                  sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                  Comment


                  • #10


                    ако е алтернатора консумацията е около 3А
                    колкото до бутона на предния капак по-добре направо го изкл. превантивно
                    залагам за окислен бутон на капака или касетофона
                    Alfa Romeo 155 Super
                    2.0 16V TS

                    Comment


                    • #11
                      Това за касетофона не съм го помислил, а бутона на предния капак ще го погледна утре.
                      Благодаря на всички за мненията и съветите!
                      155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
                      Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

                      Comment


                      • #12
                        Май почти вече се разбра какво така упорито ми смуче акумулатора и това е тихо и кротко скритата лампа на жабката. Снощи, след като случайно установих, че пари като нажежен котлон, стигнах до извода, че няма от какво да пари освен от това, че е работила нон стоп кой знае от кога.
                        Дано наистина това е решението на задачата с много неизвестни

                        Аlfa e passione - 155 2.0 SUPER 143bhp '94 / ex 33 1.3 iEL 90bhp '93 & 1.5 iE 105bhp '91
                        Втора национална среща на 155

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от milenamr Покажи съобщение
                          Май почти вече се разбра какво така упорито ми смуче акумулатора и това е тихо и кротко скритата лампа на жабката. Снощи, след като случайно установих, че пари като нажежен котлон, стигнах до извода, че няма от какво да пари освен от това, че е работила нон стоп кой знае от кога.
                          Дано наистина това е решението на задачата с много неизвестни
                          По принцип тази лампичка и стига ток единствено когато колата е включена на контакт, като се извади ключа, трябва да се изгаси лампичката. /т.е да не и стига ток въобще/

                          AR 145 2.0 16v Turbo 300+ whp powered by ICIDesign
                          AR 155 2.0 16v SUPER
                          Toyota Corolla 2014 S Premium
                          Moskvich 2140

                          Comment


                          • #14
                            Тц, нейната снощи светеше постоянно, и затова я заподозряхме веднага.
                            Странни неща стават по тия тоци в Алфите ...
                            155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
                            Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от Alfa User Покажи съобщение
                              Тц, нейната снощи светеше постоянно, и затова я заподозряхме веднага.
                              Странни неща стават по тия тоци в Алфите ...
                              Направете я с копче :P

                              On/Off

                              AR 145 2.0 16v Turbo 300+ whp powered by ICIDesign
                              AR 155 2.0 16v SUPER
                              Toyota Corolla 2014 S Premium
                              Moskvich 2140

                              Comment

                              Working...
                              X